سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جبرئیل همراه هفتاد هزار فرشته پس از نمازظهر نزدم آمد و گفت : . . . ای محمّد ! هرکس با جماعت بودن را دوست داشته باشد، خداوند و همه فرشتگان دوستش خواهند داشت . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

اخبار دانشگاه پیام نور و مطالب خواندنی

هر ساله در فصل تابستان در منطقه ی ییلاقی امامزاده حسن بالاتر از آلاشت (از دوراهی آزادمهر تا امامزاده 45 کیلومتر است) در بیست و هشتمین روز تیر ماه، عاشقان ورزش که هنوز هم به سنت های پدران خود پایبند هستند از سراسر ایران با اجتماع در زمین چمن امامزاده به تماشای مسابقه ی کشتی لوچو بعد از انجام مسابقات فوتبال که بین تیم های محلی و میهمانان برگزار می شود، می پردازند.

این مسابقات در سال های قبل زیر نظر محلی ها اداره می شد که با یاری مسوولین کشتی و انتظامی استان و شهرستان در یکی دو سال اخیر با نظم و جذابیت بیشتری برگزار می شود.

البته باید اضافه کنم که در امامزاده حسن علاوه بر برگزاری مسابقات کشتی لوچو و فوتبال، مراسم تعزیه و بازار خرید و فروش اجناس و انواع خوراکی های محلی نیز به راه است که امیدوارم با ارزشمند دانستن این اتحاد، بین مردم و مسوولین شهرستان، به فراگیری این سنت کمک بیشتری شود.

و اما من این مطلب را برای شما نوشتم، چون باید بهتون بگم تا بدونید که من اصلیتم و به نوعی ییلاق پدریم امامزاده حسن هست و دقیقاً روبروی حرم  آقا خونه ی پدربزرگم می باشد و همه ساله میزبان تعداد زیادی از توریست ها و زائرین که هم برای سیاحت و هم برای زیارت به محل ما می آیند هستیم.

خلاصه جای خوبیست بیایید، بهتون خوش می گذره.




سعید درویشی ::: شنبه 87/8/11::: ساعت 1:54 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 4


کل بازدید :29267
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
سعید درویشی
« این وبلاگ هیچ ارتباطی به دانشگاه پیام نور زیراب ندارد » «جهت رفع بعضی توهمات»
 
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<